Rękawice Ogrzewane Lenz Heat Glove 6.0 Cap Urban Line
Opis produktu
Rękawice Ogrzewane Lenz Heat Glove 6.0 Cap Urban Line
Wyjątkowo cienki i lekki materiał sprawia, że rękawica termiczna 6.0 z nakładką na palce z linii Urban unisex jest idealna do codziennego użytku. Palce są ogrzewane od góry i od dołu do 10 godzin.
Opcjonalnie dostępne pakiety litowe można przymocować do rękawicy termicznej 6.0 z nakładką na palce urban line unisex za pomocą przycisków. Ciepło można regulować, naciskając przycisk na opakowaniu litowym lub korzystając z bezpłatnej aplikacji Lenz Heat.
PrimaLoft® i Hippora® są przetwarzane w rękawicy. Gwarantuje to, że rękawica jest wodoodporna, ale jednocześnie oddychająca, a jednocześnie wytrzymała i izolująca. Dłoń jest szczególnie wytrzymała dzięki dużej zawartości skóry i jest idealna do użycia na linie.
baterie nie są zawarte w cenie rękawic!
BATERIA HEAT PACK 1200
Bateria Heat Pack jest w łatwy i prosty sposób zamocowana poprzez wytrzymałe zatrzaski które znajdują się w elastycznej opasce w górnej części rękawicy. W rękawicach istnieje możliwość regulacji temperatury poprzez sterowane ręczne trzy-stopniową regulacją ustawienia temperatury za pomocą przycisku.
Skład materiału:
Powłoka zewnętrzna: 51% koziej skóry, 49% nylonu
Podszewka: 100% poliestru
Cechy i charakterystyka Rękawic LENZ:
- kod produktu LZ1205/10
- Zintegrowany element grzewczy nasadki na palce całkowicie obejmuje palce i ogrzewa tył dłoni
- Dzięki cienkiej konstrukcji idealnie nadaje się do wspinaczki lodowej, jazdy na linie, jazdy na rowerze i wielu innych.
- Kompatybilny ze wszystkimi opakowaniami litowymi Lenz
- Kompatybilny z ekranem dotykowym
- Rozciągliwy w 4 kierunkach materiał z PrimaLoft® i Hipporą®
- Zintegrowany element do czyszczenia okularów i elastyczna pętla bezpieczeństwa
- Wodoodporność +10 000 mm
- wysoka zawartość skóry
- Nie wolno prać w pralce
- baterie nie są zawarte w cenie!
-
Rozmiar XS 6/7 S 7/8 M 8/9 L 9/10 XL 10/11 Obwód dłoni (cm) 19-20 20-21 21-22 22-23 23-24
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.