Opona Maxxis Shorty II WT 29X2,40 60TPI 3CT EXO TR Zwijana
Opis produktu
Opona Maxxis Shorty II WT 29X2,40 60TPI 3CT EXO TR Zwijana - TR-MX00418
Nowa wersja uznanej opony Maxxis Shorty stworzona we współpracy z czołowymi zawodnikami Pucharu Świata DH oraz Enduro World Series. W nowym zmodyfikowanym bieżniku środkowy klocek został podzielony na dwa mniejsze. Uzyskane w ten sposób dodatkowe elementy utrzymują oponę „w śladzie”, a dodatkowe nacięcie na bocznych klockach poprawiło trzymanie opony w zakrętach. Zwiększono również skośne powierzchnie przy podstawie klocków bieżnika, co poprawiło oczyszczanie się opony z błota. Występuje ona tylko w wersji WT z korpusem zoptymalizowanym do obręczy o szerokości wewnętrznej 30-35 mm. Odkryj nowe możliwości z Shorty II!
EAN | 4717784038940 |
WAGA | 994 gram |
ROZMIAR KOŁA | 29 cali |
TECHNOLOGIE | TPI 60 / Zwijana / 3CT / 29x2,4 / TR / EXO / WT |
INFORMACJE DODATKOWE | opona MTB do jazdy trail, eunduro (DD) oraz DH, nowa wersja uznanej opony Maxxis Shorty; bieżnik zapewnia dobre trzymanie w zakrętach i oczyszczanie się z błota; w wybranych wersjach mocna wkładka EXO chroni boki opony przed przecięciami i rozdarciami; wersja WT z korpusem zoptymalizowanym dla obręczy o szerokości wewnętrznej 30-35 mm; Tubeless Ready (TR); trzyskładnikowa mieszanka gumy 3C MaxxTerra dla świetnej trakcji |
SZEROKOŚĆ OPONY | 2,4 |
TECHNOLOGIE | TR / EXO / WT |
ERTRO | 61-622 |
MIESZANKA | 3CT |
SPEC WT | WT |
STOPKA | Zwijana |
TECH EXO | EXO |
TECH TR | TR |
TPI | TPI 60 |
SHORTY II - KRÓTKI
- TRAIL / ENDURO / DOWNHILL
- ŚCIEŻKA / ENDURO / SPADEK
Po latach zbierania danych i informacji zwrotnych od naszych zawodników z Pucharu Świata Downhill i Enduro World Series, model Shorty jest zupełnie nowy na rok 2021. Zmieniono układ klamek, aby poprawić przyczepność na mokrej nawierzchni, osiągi na zakrętach i zdolność zrzucania błota. Węższa obudowa 2,40 cala poprawia prześwit ramy i widelca, gdy robi się naprawdę niechlujnie i zmniejsza wagę.
- Opcje mieszanek 3C MaxxTerra i 3C MaxxGrip
- Dostępne specyfikacje na szlaki, enduro i zjazdy
- Obudowa przystosowana do zastosowania bezdętkowego (TR)
- Karkas Wide Trail (WT) zoptymalizowany do obręczy o szerokości 30-35 mm
Kategoria: Szlak, Enduro, Zjazd
Zalecane użycie: suche i luźne, mokre i niechlujne
Zalecana instalacja: przód i tył
TECHNOLOGIE:
3C MAXXTERRA
Maxxis 3C MaxxTerra to pośrednia konfiguracja z potrójną mieszanką stosowaną w całej naszej linii opon górskich. Mieszanka 3C MaxxTerra zapewnia lepszą przyczepność niż 3C MaxxSpeed, ale zapewnia lepsze zużycie bieżnika i mniejszy opór toczenia niż MaxxGrip, co czyni ją idealną do jazdy po szlakach w każdych warunkach.

3C MAXXGRIP
Mieszanka 3C MaxxGrip firmy Maxxis wykorzystuje najbardziej lepką i najwolniej odbijającą się gumę, jaką oferujemy w oponach do rowerów górskich. Ta mieszanka o wysokiej przyczepności jest taka sama, jakiej używają nasi najlepsi sportowcy World Cup Downhill i Enduro World Series i jest teraz dostępna w różnych konfiguracjach karkasów, aby pokryć wszystkich rowerzystów.
- 3C MaxxGrip + obudowa EXO = Lekka jazda po szlakach w mokrych/śliskich warunkach
- 3C MaxxGrip + obudowa EXO+ = Wszechstronna jazda po szlakach na mokrej/śliskiej nawierzchni
- 3C MaxxGrip + obudowa DoubleDown = wyścigi Enduro i e-rowery
- Obudowa 3C MaxxGrip + Downhill = Wyścigi zjazdowe i e-rowery o długim skoku

EXO
EXO to odporny na przecięcia i ścieranie materiał dodawany do ścian bocznych wielu opon MTB Maxxis i szutrowych. Ta gęsto tkana tkanina jest lekka i bardzo elastyczna, dzięki czemu osiągi opony pozostają niezmienione. Wybierz EXO Protection, aby zwiększyć trwałość podczas jazdy po szutrze, XC i lekkich szlaków.
PODWÓJNIE W DÓŁ (DD)
DoubleDown (DD) to nasze rozwiązanie w zakresie obudowy do wyścigów enduro i rowerów elektrycznych. Dwie warstwy naszego lekkiego materiału karkasu 120 TPI są połączone z butylową wkładką na ścianach bocznych, aby stworzyć bardzo wytrzymałą oponę z lepszym sprzężeniem zwrotnym niż opona z karkasem Downhill. Opony DoubleDown są nieznacznie lżejsze niż ich odpowiedniki zjazdowe, ale tak naprawdę to różnica w „odczuwaniu szlaku” odróżnia je od siebie. Niektórzy kierowcy mogą preferować bardzo tłumioną jazdę zapewnianą przez oponę z karkasem Downhill.
SZEROKI SZLAK
Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ i profil bieżnika opony na współczesnych, szerszych obręczach. Tradycyjne opony są projektowane wokół starszych, węższych felg i mogą tworzyć zbyt kwadratowy profil opony, co prowadzi do nieoptymalnych osiągów. Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale udowodniono, że działają w zakresie od 30 do 35 mm wewnętrznej szerokości obręczy, w zależności od preferencji rowerzysty.
Opony Maxxis Wide Trial XC, są zoptymalizowane do użytku z obręczami o wewnętrznej szerokości 30 mm, ale sprawdzą się dobrze na obręczach tak wąskich jak 25 mm. Maxxis nie zaleca felg szerszych niż 30mm lub węższych niż 25mm

GOTOWY DO ZASTOSOWANIA BEZDĘTKOWEGO
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.