• SZYBKA WYSYŁKA
  • SZEROKA OFERTA PRODUKTÓW
  • GWARANCJA ZADOWOLENIA
do kasy suma: 0,00 zł
Opona_Maxxis_Shorty_II_WT_29X2,40_60TPI_3CT_EXO_TR_Zwijana_TR-MX00418.jpg
  • Obniżka

Opona Maxxis Shorty II WT 29X2,40 60TPI 3CT EXO TR Zwijana

Kod produktu: TR-MX00418
Dostępność: dostępne
Wysyłka w: 1- 2 dni
Cena: 169,00 zł 299,00 zł 169.00
Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 207,00 zł Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
ilość Szt.
* - Pole wymagane

Opis produktu

Opona Maxxis Shorty II WT 29X2,40 60TPI 3CT EXO TR Zwijana - TR-MX00418

Nowa wersja uznanej opony Maxxis Shorty stworzona we współpracy z czołowymi zawodnikami Pucharu Świata DH oraz Enduro World Series. W nowym zmodyfikowanym bieżniku środkowy klocek został podzielony na dwa mniejsze. Uzyskane w ten sposób dodatkowe elementy utrzymują oponę „w śladzie”, a dodatkowe nacięcie na bocznych klockach poprawiło trzymanie opony w zakrętach. Zwiększono również skośne powierzchnie przy podstawie klocków bieżnika, co poprawiło oczyszczanie się opony z błota. Występuje ona tylko w wersji WT z korpusem zoptymalizowanym do obręczy o szerokości wewnętrznej 30-35 mm. Odkryj nowe możliwości z Shorty II!

EAN 4717784038940
WAGA 994 gram
ROZMIAR KOŁA 29 cali
TECHNOLOGIE TPI 60 / Zwijana / 3CT / 29x2,4 / TR / EXO / WT
INFORMACJE DODATKOWE opona MTB do jazdy trail, eunduro (DD) oraz DH, nowa wersja uznanej opony Maxxis Shorty; bieżnik zapewnia dobre trzymanie w zakrętach i oczyszczanie się z błota; w wybranych wersjach mocna wkładka EXO chroni boki opony przed przecięciami i rozdarciami; wersja WT z korpusem zoptymalizowanym dla obręczy o szerokości wewnętrznej 30-35 mm; Tubeless Ready (TR); trzyskładnikowa mieszanka gumy 3C MaxxTerra dla świetnej trakcji
SZEROKOŚĆ OPONY 2,4
TECHNOLOGIE TR / EXO / WT
ERTRO 61-622
MIESZANKA 3CT
SPEC WT WT
STOPKA Zwijana
TECH EXO EXO
TECH TR TR
TPI TPI 60

SHORTY II - KRÓTKI

  • TRAIL / ENDURO / DOWNHILL
  • ŚCIEŻKA / ENDURO / SPADEK

Po latach zbierania danych i informacji zwrotnych od naszych zawodników z Pucharu Świata Downhill i Enduro World Series, model Shorty jest zupełnie nowy na rok 2021. Zmieniono układ klamek, aby poprawić przyczepność na mokrej nawierzchni, osiągi na zakrętach i zdolność zrzucania błota. Węższa obudowa 2,40 cala poprawia prześwit ramy i widelca, gdy robi się naprawdę niechlujnie i zmniejsza wagę.

  • Opcje mieszanek 3C MaxxTerra i 3C MaxxGrip
  • Dostępne specyfikacje na szlaki, enduro i zjazdy
  • Obudowa przystosowana do zastosowania bezdętkowego (TR)
  • Karkas Wide Trail (WT) zoptymalizowany do obręczy o szerokości 30-35 mm

Kategoria:  Szlak, Enduro, Zjazd

Zalecane użycie:  suche i luźne, mokre i niechlujne

Zalecana instalacja:  przód i tył

 

TECHNOLOGIE:

3C MAXXTERRA

Maxxis 3C MaxxTerra to pośrednia konfiguracja z potrójną mieszanką stosowaną w całej naszej linii opon górskich. Mieszanka 3C MaxxTerra zapewnia lepszą przyczepność niż 3C MaxxSpeed, ale zapewnia lepsze zużycie bieżnika i mniejszy opór toczenia niż MaxxGrip, co czyni ją idealną do jazdy po szlakach w każdych warunkach.

Schemat technologii Maxxis 3C MaxxTerra
 

3C MAXXGRIP

Mieszanka 3C MaxxGrip firmy Maxxis wykorzystuje najbardziej lepką i najwolniej odbijającą się gumę, jaką oferujemy w oponach do rowerów górskich. Ta mieszanka o wysokiej przyczepności jest taka sama, jakiej używają nasi najlepsi sportowcy World Cup Downhill i Enduro World Series i jest teraz dostępna w różnych konfiguracjach karkasów, aby pokryć wszystkich rowerzystów.

  • 3C MaxxGrip + obudowa EXO = Lekka jazda po szlakach w mokrych/śliskich warunkach
  • 3C MaxxGrip + obudowa EXO+ = Wszechstronna jazda po szlakach na mokrej/śliskiej nawierzchni
  • 3C MaxxGrip + obudowa DoubleDown = wyścigi Enduro i e-rowery
  • Obudowa 3C MaxxGrip + Downhill = Wyścigi zjazdowe i e-rowery o długim skoku
Schemat technologii 3C MaxxGrip firmy Maxxis

EXO

EXO to odporny na przecięcia i ścieranie materiał dodawany do ścian bocznych wielu opon MTB Maxxis i szutrowych. Ta gęsto tkana tkanina jest lekka i bardzo elastyczna, dzięki czemu osiągi opony pozostają niezmienione. Wybierz EXO Protection, aby zwiększyć trwałość podczas jazdy po szutrze, XC i lekkich szlaków.

PODWÓJNIE W DÓŁ (DD)

DoubleDown (DD) to nasze rozwiązanie w zakresie obudowy do wyścigów enduro i rowerów elektrycznych. Dwie warstwy naszego lekkiego materiału karkasu 120 TPI są połączone z butylową wkładką na ścianach bocznych, aby stworzyć bardzo wytrzymałą oponę z lepszym sprzężeniem zwrotnym niż opona z karkasem Downhill. Opony DoubleDown są nieznacznie lżejsze niż ich odpowiedniki zjazdowe, ale tak naprawdę to różnica w „odczuwaniu szlaku” odróżnia je od siebie. Niektórzy kierowcy mogą preferować bardzo tłumioną jazdę zapewnianą przez oponę z karkasem Downhill.

 

SZEROKI SZLAK

Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ i profil bieżnika opony na współczesnych, szerszych obręczach. Tradycyjne opony są projektowane wokół starszych, węższych felg i mogą tworzyć zbyt kwadratowy profil opony, co prowadzi do nieoptymalnych osiągów. Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale udowodniono, że działają w zakresie od 30 do 35 mm wewnętrznej szerokości obręczy, w zależności od preferencji rowerzysty.

Opony Maxxis Wide Trial XC, są zoptymalizowane do użytku z obręczami o wewnętrznej szerokości 30 mm, ale sprawdzą się dobrze na obręczach tak wąskich jak 25 mm. Maxxis nie zaleca felg szerszych niż 30mm lub węższych niż 25mm

Schemat budowy szerokiego szlaku Maxxis na szlak, enduro i zjazd

GOTOWY DO ZASTOSOWANIA BEZDĘTKOWEGO

Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego zapewniają rowerzyście wiele korzyści: możliwość jazdy z niższym ciśnieniem powietrza, co poprawia przyczepność; niższy opór toczenia w porównaniu z oponą dętkową; i mniejsze prawdopodobieństwo spłaszczenia, ponieważ nie ma rurki. Opony Tubeless Ready są oznaczone literami „TR” na ścianie bocznej.
 
Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego muszą być montowane na obręczach kompatybilnych z oponami bezdętkowymi i wymagają użycia płynnego uszczelniacza w celu utrzymania ciśnienia. Dodatkową zaletą płynnych uszczelniaczy jest uszczelnienie małych przebić. Pamiętaj, aby regularnie sprawdzać szczeliwo i odświeżać je w razie potrzeby, ponieważ z czasem wyschnie.
 
 
Uszczelniacze w płynie powinny być stosowane wyłącznie w następujących typach opon: szosowe bezdętkowe, szytkowe i gotowe do zastosowania bezdętkowego. Użycie płynnych uszczelniaczy w każdej innej oponie Maxxis spowoduje unieważnienie gwarancji.
 
 

 

Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium