Opona Maxxis Aggressor WT 29X2,50 120X2TPI TR DD Zwijana Dual
Opis produktu
Opona Maxxis Aggressor WT 29X2,50 120X2TPI TR DD Zwijana Dual - TR-MX00057
Lubisz ścieżki i trasy Enduro? Na jednych i drugich agresywną jazdę zapewni Ci Maxxis Aggressor. To wszechstronna opona ścieżkowa, która sprawdzi się także na trudnych technicznie trasach Enduro. Jej rozbudowane centralne klocki zapewnią Ci świetną przyczepność, a wzmocnione klocki boczne zwiększoną stabilność w szybkich zakrętach. BikeRadar uznał tę oponę MTB za znakomitą i przyznał 4,5 punktów na 5 możliwych. Szybkie nowoczesne ścieżki, ostre all-mountain czy nawet Enduro? Nie ograniczaj się z Aggressorem.
EAN | 4717784033259 |
WAGA | 1177 gram |
ROZMIAR KOŁA | 29 cali |
TECHNOLOGIE | TPI 120×2 / Zwijana / DUAL / 29x2,5 / TR / WT / DD |
INFORMACJE DODATKOWE | nowy standard wśród opon Enduro i duża wszechstronność wykraczająca poza tę kategorię; zwijana; dwuskładnikowa miesznaka gumy; doskonała wydajność; Double Down - dwie warstwy kordu 120 TPI wzmocnione warstwą butylową; doskonała wydajność; Tubeless Ready (TR); mocna wkładka EXO chroni boki opony przed przecięciami i rozdarciami; korpus zoptymalizowany dla obręczy o szerokości wewnętrznej 30-35 mm (WT) |
SZEROKOŚĆ OPONY | 2,5 |
TECHNOLOGIE | TR / WT / DD |
ERTRO | 63-622 |
MIESZANKA | DUAL |
SPEC WT | WT |
STOPKA | Zwijana |
TECH DD | DD |
TECH TR | TR |
TPI | TPI 120×2 |
ENDURO / ŚLADAGRESOR
Maxxis Aggressor jest przeznaczony do szybkich, twardych, kamienistych tras. Szczególnie dobrze sprawdza się jako tylna opona w połączeniu z Minion DHF lub Assegai z przodu.
- Podwójny związek
- Opcje obudowy 60 TPI lub DoubleDown (2×120 TPI)
- Rozmiary Wide Trail (WT) są zoptymalizowane pod kątem obręczy o wewnętrznej szerokości 35 mm
- Wybrane specyfikacje są przystosowane do zastosowania bezdętkowego (TR), potwierdź w tabeli poniżej
Kategoria: Szlak, Enduro
Zalecane zastosowanie: Suche, kamieniste szlaki
Zalecana instalacja: tył
TECHNOLOGIE:
EXO
EXO to odporny na przecięcia i ścieranie materiał dodawany do ścian bocznych wielu opon MTB Maxxis i szutrowych. Ta gęsto tkana tkanina jest lekka i bardzo elastyczna, dzięki czemu osiągi opony pozostają niezmienione. Wybierz EXO Protection, aby zwiększyć trwałość podczas jazdy po szutrze, XC i lekkich szlaków.
PODWÓJNIE W DÓŁ (DD)
DoubleDown (DD) to nasze rozwiązanie w zakresie obudowy do wyścigów enduro i rowerów elektrycznych. Dwie warstwy naszego lekkiego materiału karkasu 120 TPI są połączone z butylową wkładką na ścianach bocznych, aby stworzyć bardzo wytrzymałą oponę z lepszym sprzężeniem zwrotnym niż opona z karkasem Downhill. Opony DoubleDown są nieznacznie lżejsze niż ich odpowiedniki zjazdowe, ale tak naprawdę to różnica w „odczuwaniu szlaku” odróżnia je od siebie. Niektórzy kierowcy mogą preferować bardzo tłumioną jazdę zapewnianą przez oponę z karkasem Downhill.
SZEROKI SZLAK
Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ i profil bieżnika opony na współczesnych, szerszych obręczach. Tradycyjne opony są projektowane wokół starszych, węższych felg i mogą tworzyć zbyt kwadratowy profil opony, co prowadzi do nieoptymalnych osiągów. Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale udowodniono, że działają w zakresie od 30 do 35 mm wewnętrznej szerokości obręczy, w zależności od preferencji rowerzysty.
Opony Maxxis Wide Trial XC, są zoptymalizowane do użytku z obręczami o wewnętrznej szerokości 30 mm, ale sprawdzą się dobrze na obręczach tak wąskich jak 25 mm. Maxxis nie zaleca felg szerszych niż 30mm lub węższych niż 25mm
GOTOWY DO ZASTOSOWANIA BEZDĘTKOWEGO
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.