• SZYBKA WYSYŁKA
  • SZEROKA OFERTA PRODUKTÓW
  • GWARANCJA ZADOWOLENIA
do kasy suma: 0,00 zł
Opona_Maxxis_Aggressor_WT_29X2,50_120X2TPI_TR_DD_Zwijana_Dual_TR-MX00057.jpg
  • Obniżka

Opona Maxxis Aggressor WT 29X2,50 120X2TPI TR DD Zwijana Dual

Kod produktu: TR-MX00057
Dostępność: dostępne
Wysyłka w: 1- 2 dni
Cena: 279,00 zł 389,00 zł 279.00
Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 299,00 zł Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
ilość Szt.
* - Pole wymagane
Ocena: 5
Producent: MAXXIS

Opis produktu

Opona Maxxis Aggressor WT 29X2,50 120X2TPI TR DD Zwijana Dual - TR-MX00057

Lubisz ścieżki i trasy Enduro? Na jednych i drugich agresywną jazdę zapewni Ci Maxxis Aggressor. To wszechstronna opona ścieżkowa, która sprawdzi się także na trudnych technicznie trasach Enduro. Jej rozbudowane centralne klocki zapewnią Ci świetną przyczepność, a wzmocnione klocki boczne zwiększoną stabilność w szybkich zakrętach. BikeRadar uznał tę oponę MTB za znakomitą i przyznał 4,5 punktów na 5 możliwych. Szybkie nowoczesne ścieżki, ostre all-mountain czy nawet Enduro? Nie ograniczaj się z Aggressorem.

EAN 4717784033259
WAGA 1177 gram
ROZMIAR KOŁA 29 cali
TECHNOLOGIE TPI 120×2 / Zwijana / DUAL / 29x2,5 / TR / WT / DD
INFORMACJE DODATKOWE nowy standard wśród opon Enduro i duża wszechstronność wykraczająca poza tę kategorię; zwijana; dwuskładnikowa miesznaka gumy; doskonała wydajność; Double Down - dwie warstwy kordu 120 TPI wzmocnione warstwą butylową; doskonała wydajność; Tubeless Ready (TR); mocna wkładka EXO chroni boki opony przed przecięciami i rozdarciami; korpus zoptymalizowany dla obręczy o szerokości wewnętrznej 30-35 mm (WT)
SZEROKOŚĆ OPONY 2,5
TECHNOLOGIE TR / WT / DD
ERTRO 63-622
MIESZANKA DUAL
SPEC WT WT
STOPKA Zwijana
TECH DD DD
TECH TR TR
TPI TPI 120×2

ENDURO / ŚLADAGRESOR

Maxxis Aggressor jest przeznaczony do szybkich, twardych, kamienistych tras. Szczególnie dobrze sprawdza się jako tylna opona w połączeniu z Minion DHF lub Assegai z przodu.

  • Podwójny związek
  • Opcje obudowy 60 TPI lub DoubleDown (2×120 TPI)
  • Rozmiary Wide Trail (WT) są zoptymalizowane pod kątem obręczy o wewnętrznej szerokości 35 mm
  • Wybrane specyfikacje są przystosowane do zastosowania bezdętkowego (TR), potwierdź w tabeli poniżej

Kategoria:  Szlak, Enduro

Zalecane zastosowanie:  Suche, kamieniste szlaki

Zalecana instalacja:  tył

 

TECHNOLOGIE: 

EXO

EXO to odporny na przecięcia i ścieranie materiał dodawany do ścian bocznych wielu opon MTB Maxxis i szutrowych. Ta gęsto tkana tkanina jest lekka i bardzo elastyczna, dzięki czemu osiągi opony pozostają niezmienione. Wybierz EXO Protection, aby zwiększyć trwałość podczas jazdy po szutrze, XC i lekkich szlaków.

PODWÓJNIE W DÓŁ (DD)

DoubleDown (DD) to nasze rozwiązanie w zakresie obudowy do wyścigów enduro i rowerów elektrycznych. Dwie warstwy naszego lekkiego materiału karkasu 120 TPI są połączone z butylową wkładką na ścianach bocznych, aby stworzyć bardzo wytrzymałą oponę z lepszym sprzężeniem zwrotnym niż opona z karkasem Downhill. Opony DoubleDown są nieznacznie lżejsze niż ich odpowiedniki zjazdowe, ale tak naprawdę to różnica w „odczuwaniu szlaku” odróżnia je od siebie. Niektórzy kierowcy mogą preferować bardzo tłumioną jazdę zapewnianą przez oponę z karkasem Downhill.

Schemat ochrony Maxxis Double Down
 
 

SZEROKI SZLAK

Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ i profil bieżnika opony na współczesnych, szerszych obręczach. Tradycyjne opony są projektowane wokół starszych, węższych felg i mogą tworzyć zbyt kwadratowy profil opony, co prowadzi do nieoptymalnych osiągów. Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale udowodniono, że działają w zakresie od 30 do 35 mm wewnętrznej szerokości obręczy, w zależności od preferencji rowerzysty.

Opony Maxxis Wide Trial XC, są zoptymalizowane do użytku z obręczami o wewnętrznej szerokości 30 mm, ale sprawdzą się dobrze na obręczach tak wąskich jak 25 mm. Maxxis nie zaleca felg szerszych niż 30mm lub węższych niż 25mm

Schemat budowy szerokiego szlaku Maxxis na szlak, enduro i zjazd

GOTOWY DO ZASTOSOWANIA BEZDĘTKOWEGO

Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego zapewniają rowerzyście wiele korzyści: możliwość jazdy z niższym ciśnieniem powietrza, co poprawia przyczepność; niższy opór toczenia w porównaniu z oponą dętkową; i mniejsze prawdopodobieństwo spłaszczenia, ponieważ nie ma rurki. Opony Tubeless Ready są oznaczone literami „TR” na ścianie bocznej.
 
Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego muszą być montowane na obręczach kompatybilnych z oponami bezdętkowymi i wymagają użycia płynnego uszczelniacza w celu utrzymania ciśnienia. Dodatkową zaletą płynnych uszczelniaczy jest uszczelnienie małych przebić. Pamiętaj, aby regularnie sprawdzać szczeliwo i odświeżać je w razie potrzeby, ponieważ z czasem wyschnie.
 
 
Uszczelniacze w płynie powinny być stosowane wyłącznie w następujących typach opon: szosowe bezdętkowe, szytkowe i gotowe do zastosowania bezdętkowego. Użycie płynnych uszczelniaczy w każdej innej oponie Maxxis spowoduje unieważnienie gwarancji.
 
 

 

Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium