Kije Viking Spider Skitour
Opis produktu
Kije Viking Spider Skitour - 610/21/2786/09
Karbonowe kije na ski-toury - lekkie, stabilne, z talerzykiem z regulowanym nachyleniem kątowym
Połączenie techniki, designu i praktycznych rozwiązań, to składowe, na które kładzie nacisk i sport, i użytkownicy. Kije karbonowe Viking - Spider - dedykowane na ski-toury, to produkt, który odpowiada wysokiemu standardowi i aspektom technicznym, nie pomijając przy tym atrakcyjnego wyglądu i praktycznych rozwiązań. Materiał trzonka wykonany jest z karbonu i mocnego stopu aluminium, dzięki czemu kij jest ultralekki i wytrzymały. Ograniczenie konstrukcyjne do dwóch sekcji zapewnia wysoki poziom stabilności. Kije Spider marki Viking dedykowane są na ski-toury dlatego niewątpliwymi atutami są przedłużana piankowa rączka, dzięki której nie ma potrzeby zmiany regulacji wysokości kija przy podejściu oraz talerzyk z regulowanym nachyleniem kątowym, który dobrze pracuje w zróżnicowanym terenie dopasowując się do kąta podłoża.
Składane, lekkie karbonowe kije nie przysparzają dodatkowego ciężaru podczas wyprawy i można je łatwo schować w bocznym zapięciu plecaka.Trwałe, stabilne tworzywo i wytrzymały widiowy grot, który nie ulega łatwemu ścieraniu sprawiają, że kije mogą służyć kilka sezonów i usprawnią niejedno podejście.
Materiał:
- 50% włókno węglowe (karbon) / 50% aluminium 7075
Główne zalety :
- profilowany grip (rączka) z pianki EVA
- przedłużana piankowa rączka 32 cm
- 2 sekcje rozkładania
- regulacja wysokości 84-145 cm
- Fast Lock - blokada teleskopu
- regulowany, miękki, poliestrowy pasek
- średnica 16/14 mm
- lekkie: waga jednego kija - 202 gramy
- w zestawie talerzyki śnieżne, talerzyki klasyczne i osłonki grotu
- talerzyk śniegowy z regulowanym nachyleniem kątowym
- wytrzymały widiowy grot
- wykonane w 50% z włókna węglowego
- kolorowe detale
- dedykowane do ski-tour
- bardzo stabilne
Dostępne Kolory:
- 09 (czarno-czerwone)
Dostępne rozmiary: regulowany 84-145cm
Kod produktu: 610/21/2786/09
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.