Bielizna Termoaktywna Viking EIGER BOXER Shorts
Opis produktu
Bielizna Termoaktywna Viking EIGER BOXER Shorts Czarno/Szary
Męskie bokserki termoaktywne
Viking Eiger Boxer shorts to model spodenek termoaktywnych, idealnie sprawdzający się jako pierwsza warstwa odzieży. Dzięki zminimalizowaniu ilości szwów oraz elastycznej i technicznej dzianinie, bielizna ta doskonale dopasowuję się do sylwetki ciała. Efektem tego jest komfort
i swoboda ruchów oraz brak otarć i uszkodzeń skóry w trakcie aktywności fizycznej. Spodenki zostały zaprojektowane tak, aby pot i wilgoć były szybko odprowadzane na zewnątrz
a jednocześnie została zachowana równowaga cieplna, nie doprowadzając do nadmiernego przegrzania się lub wychłodzenia organizmu. Kompozycja dzianiny (55% Poliester / 37% Poliamid / 8% Elastan) przyczynia się do minimalizowania przykrego zapachu, dostosowywania się do budowy ciała oraz jego dogrzewania. Dodatkowym atutem tego produktu jest solidne opakowanie, ułatwiające przechowywanie i sposób ekspozycji. W naszym asortymencie dostępne są również inne produkty o podobnym fasonie, dzięki czemu można rozbudować
i uzupełnić spodenki o dodatkowe artykuły takie jak:
Główne zalety modelu Eiger Boxer shorts:
- szybkoschnąca bielizna termoaktywna
- wykonana w bezszwowej technologii
- doskonała elastyczność
- wysoki komfort użytkowania
- druga skóra
- uniwersalna kolorystyka
- szeroka gama dostępnych rozmiarów
- odprowadza wilgoć i pot podczas treningu
- Bielizna z grupy Level 2- linia produktów bezszwowych. Bardzo elastyczne, idealnie dopasowujące się do kształtów ciała. Zastosowanie w strefach wzmożonej potliwości struktury siatkowej, zwiększa odprowadzanie wilgoci na zewnątrz. Polecane szczególnie dla aktywności takich jak narty, snowboard, turystyka górska, outdoor, wspinaczka górska, wyprawy zimowe.
Dostępne kolory:
- 09 (czarno-szary)
Dostępne rozmiary: S, M, L, XL, XXL
Kod produktu: 500/21/2084/09
Materiał: 55% Poliester / 37% Poliamid / 8% Elastan
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.