Wiązania Fischer XC World Cup Skate IFP 2022
Opis produktu
Wiązania Fischer XC World Cup Skate IFP
Nowe wiązanie do kroku łyżwowego World Cup Skate TURNAMIC® opracowane dla sportowców Pucharu Świata pozwala zamocowac się szybko, bez użycia narzędzi. Funkcja Safe Lock zapobiega niezamierzonemu otwarciu wiązania podczas akcji wyścigowej. Technologia FLOWFLEX® pozwala na zginanie się z nartą w celu optymalnego przeniesienia siły.
Technologie:
Montaż i pozycjonowanie działa bez użycia narzędzi i jest zoptymalizowane pod kątem łatwej obsługi
nawet w trudnych warunkach na torze. Wyraźnie widoczna wartość wyświetlana w oknach obok regulacji
i czułe ustawienie ruchu zatrzasku.
Podwójny klips blokujący do łatwego i bezpiecznego mocowania i regulacji na IFP
(zintegrowana płytka mocująca).
Dwuczęściowa płyta i zatrzask z dwoma blisko rozmieszczonymi kołkami nie tylko. Resztkowa obudowa
wiążąca jest zawieszona bez zmian na całej długości w kierunku wzdłużnym.
Przemyślana (we wszystkich szczegółach) konstrukcja obudowy z szeroką powierzchnią styku
i sztywną geometrią skrętną stanowi podstawę do bezpośredniego przenoszenia mocy.
Nieosiągalne wcześniej narty idą w parze z niewielką wagą.
Kształt obudowy Race Pro Skate utrzymuje równowagę nart w poziomie po każdym kopnięciu. Idealna kontrola nart - nawet gdy narta jest w powietrzu.
Minimalistyczna wysokość konstrukcyjna zapewnia niską pozycję i maksymalną stabilność. Oznacza to bardziej stabilną fazę szybowania.
Regulowana sekcja pięty, w której rozmiar buta jest wstępnie wybierany za pomocą karabińczyków
na szynach pięty. Pięta jest automatycznie pozycjonowana z regulowaną pozycją.
Flexor opracowany z myślą o stylu jazdy na rolkach dzięki Flex 11.0 i progresywnemu przepływowi
mocy Technologia ładowania wstępnego zapewnia najlepszą kontrolę nart od początku ruchu.
Kąt roboczy 40 ° (amplituda), beznarzędziowa zmiana, bezpieczne dopasowanie wewnątrz oprawki
i materiał o niskim zużyciu to cechy, które wyróżniają ten wysokiej jakości pochłaniacz.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.