• SZYBKA WYSYŁKA
  • SZEROKA OFERTA PRODUKTÓW
  • GWARANCJA ZADOWOLENIA
do kasy suma: 0,00 zł
Opona_Maxxis_Rekon_Race_29X2,25_120TPI_EXO_TR_Zwijana_TR-MX00165.jpg
  • Obniżka

Opona Maxxis Rekon Race 29X2,25 120TPI EXO TR Zwijana

Kod produktu: TR-MX00165
Dostępność: dostępne
Wysyłka w: 1- 2 dni
Cena: 179,00 zł 260,00 zł 179.00
Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 185,00 zł Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
ilość Szt.
* - Pole wymagane
Ocena: 4.8
Producent: MAXXIS

Opis produktu

Opona Maxxis Rekon Race 29X2,25 120TPI EXO TR Zwijana - TR-MX00165

Najnowsza opona MTB w zestawie Maxxis gotowym do walki w Pucharze Świata XC. Zapożycza projekt bieżnika z trailowej wersji Rekona, ale klocki Rekon Race są mniejszych rozmiarów. Dzięki temu znakomicie sprawdzi się, jeśli szukasz tylnej opony z małymi oporami toczenia. Założona także na przód stworzy świetny zestaw do szybkiego ścigania się na krótkich dystansach, jak w short tracku.

EAN 4717784033389
WAGA 677 gram
ROZMIAR KOŁA 29 cali
TECHNOLOGIE TPI 120 / Zwijana / DUAL / 29x2,25 / TR / EXO
INFORMACJE DODATKOWE wyścigowa opona MTB z bieżnikiem typu semi-slick; opona zwijana; dwuskładnikowa mieszanka gumy; mocna wkładka EXO chroni boki opony przed przecięciami i rozdarciami; Tubeless Ready (TR)
SZEROKOŚĆ OPONY 2,25
TECHNOLOGIE TR / EXO
ERTRO 57-622
MIESZANKA DUAL
STOPKA Zwijana
TECH EXO EXO
TECH TR TR
TPI TPI 120
REKON
  • XC (CROSS COUNTRY) / TRAIL / FAT / PLUS
Rekon to lekka opona terenowa przeznaczona do szybkiej jazdy w technicznym terenie.
Opcje Dual Compound, 3C MaxxSpeed lub 3C MaxxTerra
Opcje obudowy 60 TPI lub 120 TPI
Opcje ochrony przed przebiciem EXO lub EXO+
Rozmiary Wide Trail (WT) są zoptymalizowane pod kątem obręczy o wewnętrznej szerokości 35 mm
Wybrane specyfikacje są przystosowane do zastosowania bezdętkowego (TR), potwierdź w tabeli poniżej
Kategoria: XC, Szlak

Zalecane użycie: Od twardych do luźnych warunków

Zalecana instalacja: z przodu lub z tyłu

TECHNOLOGIE:

MAKSYMALNA PRĘDKOŚĆ 3C

Stosowane głównie w oponach cross country (XC), dwie mieszanki w warstwie zewnętrznej zostały specjalnie opracowane, aby zmniejszyć opory toczenia i zoptymalizować zużycie bieżnika i przyczepność.

Schemat budowy mieszanki Maxxis 3C MaxxSpeed.

3C MAXXTERRA

Maxxis 3C MaxxTerra to pośrednia konfiguracja z potrójną mieszanką stosowaną w całej naszej linii opon górskich. Mieszanka 3C MaxxTerra zapewnia lepszą przyczepność niż 3C MaxxSpeed, ale zapewnia lepsze zużycie bieżnika i mniejszy opór toczenia niż MaxxGrip, co czyni ją idealną do jazdy po szlakach w każdych warunkach.

Schemat technologii Maxxis 3C MaxxTerra
 

EXO

EXO to odporny na przecięcia i ścieranie materiał dodawany do ścian bocznych wielu opon MTB Maxxis i szutrowych. Ta gęsto tkana tkanina jest lekka i bardzo elastyczna, dzięki czemu osiągi opony pozostają nienaruszone. Wybierz EXO Protection, aby zwiększyć trwałość podczas jazdy po szutrze, XC i lekkich szlaków.

Schemat technologii EXO

EXO+

EXO+ to średniowytrzymała ochrona przed przebiciem firmy Maxxis, odpowiednia do wszechstronnej jazdy po szlakach i lekkich rowerów elektrycznych. Zaczynamy od wytrzymałej obudowy 60 TPI, dodajemy naszą legendarną warstwę EXO chroniącą przed przebiciem na ściankach bocznych, a kończymy małą wkładką z butylu wokół stopki. Twardy karkas i materiał EXO chronią przed uszkodzeniami spowodowanymi przez kamienie i korzenie, podczas gdy wkładka butylowa chroni oponę przed przebiciem i pomaga zapobiegać uszkodzeniom felgi.

Schemat technologii EXO Plus
 

SZEROKI SZLAK

Opony MAXXIS WIDE Trail XC, są zoptymalizowane do użytku z obręczami o wewnętrznej szerokości 30 mm, ale sprawdzą się dobrze na obręczach tak wąskich jak 25 mm. Maxxis nie zaleca felg szerszych niż 30mm lub węższych niż 25mm

Schemat budowy szerokiego szlaku Maxxis na szlak, enduro i zjazd
 

GOTOWA DO ZASTOSOWANIA BEZDĘTKOWEGO

Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego zapewniają rowerzyście wiele korzyści: możliwość jazdy z niższym ciśnieniem powietrza, co poprawia przyczepność; niższy opór toczenia w porównaniu z oponą dętkową; i mniejsze prawdopodobieństwo spłaszczenia, ponieważ nie ma rurki. Opony Tubeless Ready są oznaczone literami „TR” na ścianie bocznej.
 
Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego muszą być montowane na obręczach kompatybilnych z oponami bezdętkowymi i wymagają użycia płynnego uszczelniacza w celu utrzymania ciśnienia. Dodatkową zaletą płynnych uszczelniaczy jest uszczelnienie małych przebić. Pamiętaj, aby regularnie sprawdzać szczeliwo i odświeżać je w razie potrzeby, ponieważ z czasem wyschnie.
 
 
Uszczelniacze w płynie powinny być stosowane wyłącznie w następujących typach opon: szosowe bezdętkowe, szytkowe i gotowe do zastosowania bezdętkowego. Użycie płynnych uszczelniaczy w każdej innej oponie Maxxis spowoduje unieważnienie gwarancji.
Opona rowerowa Maxxis Shorty przystosowana do zastosowania bezdętkowego.



Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium