• SZYBKA WYSYŁKA
  • SZEROKA OFERTA PRODUKTÓW
  • GWARANCJA ZADOWOLENIA
do kasy suma: 0,00 zł
Opona_Maxxis_Minion_DHR_II_WT_29X2,40_60TPI_Zwijana_EXO/TR.jpg
  • Obniżka

Opona Maxxis Minion DHR II WT 29X2,40 60TPI Zwijana EXO/TR

Kod produktu: TR-MX579
Dostępność: dostępne
Wysyłka w: 1- 2 dni
Cena: 159,00 zł 249,00 zł 159.00
Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 169,00 zł Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
ilość Szt.
* - Pole wymagane
Ocena: 5
Producent: MAXXIS

Opis produktu

Opona Maxxis Minion DHR II WT 29X2,40 60TPI Zwijana EXO/TR

Znakomita opona do jazdy grawitacyjnej. Zaczerpnięte z modelu Minion DHF boczne klocki zostały w niej poszerzone, by zapewnić świetne wsparcie w zakrętach. Duże poprzeczne klocki w centralnej części pozwalają kontrolować hamowanie nawet na najbardziej stromych zjazdach. Opona jest dostępna w wielu różnych specyfikacjach dostosowanych do różnych stylów jazdy i potrzeb. Wybierz idealną dla siebie!

EAN 4717784030937
WAGA 955
ROZMIAR KOŁA 29
TECHNOLOGIE TPI 60 / Zwijana / DUAL / 29x2,40 WT / TR / EXO / WT
INFORMACJE DODATKOWE zwijana opona do jazdy grawitacyjnej, gotowa na różne linie przejazdów; najazdowe klocki bieżnika pozwalają szybko się toczyć i wspomagają hamowanie; dwuskładnikowa mieszanka gumy; mocna wkładka EXO chroni boki opony przed przecięciami i rozdarciami; korpus opony zoptymalizowany dla obręczy o szerokości wewnętrznej 30-35 mm (WT); Tubeless Ready (TR)
SZEROKOŚĆ OPONY 2,40 WT
TECHNOLOGIE TR / EXO / WT
ERTRO 61-622
MIESZANKA DUAL
SPEC WT WT
STOPKA Zwijana
TECH EXO EXO
TECH TR TR
TPI TPI 60

MINION DHR II

Z bocznymi pokrętłami zapożyczonymi z legendarnego Minion DHF, ale poszerzonymi, aby zapewnić większe wsparcie, narożniki DHR II są jak żadne inne. Środkowy bieżnik ma ukośne krawędzie natarcia, które poprawiają przyspieszenie, a lamele zapewniają płynne przejście podczas pochylania roweru. Przypominające łopatki pokrętła na środkowym bieżniku wbijają się podczas gwałtownego hamowania i pomagają utrzymać kontrolę nad rowerem.
 
Połącz go z oponą Minion DHF z przodu, aby uzyskać najlepszą kombinację agresywnych opon do jazdy po szlakach! Minion DHF jest dostępny w specyfikacji trail, enduro i downhill.
  • Pojedyncza, podwójna mieszanka, 3C MaxxTerra, 3C MaxxGrip lub Super Tacky
  • Opcje obudowy EXO, EXO+, DoubleDown (2×120 TPI), lub Downhill (2×60 TPI)
  • Rozmiary Wide Trail (WT) zoptymalizowane pod kątem obręczy o wewnętrznej szerokości 35 mm
  • Wybrane specyfikacje są przystosowane do zastosowania bezdętkowego (TR), potwierdź w tabeli poniżej

Kategoria:  Szlak, Enduro, Zjazd

Zalecane użycie:  Wszystkie warunki na szlaku

TECHNOLOGIE:

3C MAXXTERRA

Maxxis 3C MaxxTerra to pośrednia konfiguracja z potrójną mieszanką stosowaną w całej naszej linii opon górskich. Mieszanka 3C MaxxTerra zapewnia lepszą przyczepność niż 3C MaxxSpeed, ale zapewnia lepsze zużycie bieżnika i mniejszy opór toczenia niż MaxxGrip, co czyni ją idealną do jazdy po szlakach w każdych warunkach.

Schemat technologii Maxxis 3C MaxxTerra

3C MAXXGRIP

Mieszanka 3C MaxxGrip firmy Maxxis wykorzystuje najbardziej lepką i najwolniej odbijającą się gumę, jaką oferujemy w oponach do rowerów górskich. Ta mieszanka o wysokiej przyczepności jest taka sama, jakiej używają nasi najlepsi sportowcy World Cup Downhill i Enduro World Series i jest teraz dostępna w różnych konfiguracjach karkasów, aby pokryć wszystkich rowerzystów.

  • 3C MaxxGrip + obudowa EXO = Lekka jazda po szlakach w mokrych/śliskich warunkach
  • 3C MaxxGrip + obudowa EXO+ = Wszechstronna jazda po szlakach na mokrej/śliskiej nawierzchni
  • 3C MaxxGrip + obudowa DoubleDown = wyścigi Enduro i e-rowery
  • Obudowa 3C MaxxGrip + Downhill = Wyścigi zjazdowe i e-rowery o długim skoku
Schemat technologii 3C MaxxGrip firmy Maxxis

EXO

EXO to odporny na przecięcia i ścieranie materiał dodawany do ścian bocznych wielu opon MTB Maxxis i szutrowych. Ta gęsto tkana tkanina jest lekka i bardzo elastyczna, dzięki czemu osiągi opony pozostają niezmienione. Wybierz EXO Protection, aby zwiększyć trwałość podczas jazdy po szutrze, XC i lekkich szlaków.

EXO+

EXO+ to średniowytrzymała ochrona przed przebiciem firmy Maxxis, odpowiednia do wszechstronnej jazdy po szlakach i lekkich rowerów elektrycznych. Zaczynamy od wytrzymałej obudowy 60 TPI, dodajemy naszą legendarną warstwę EXO chroniącą przed przebiciem na ściankach bocznych, a kończymy małą wkładką z butylu wokół stopki. Twardy karkas i materiał EXO chronią przed uszkodzeniami spowodowanymi przez kamienie i korzenie, podczas gdy wkładka butylowa chroni oponę przed przebiciem i pomaga zapobiegać uszkodzeniom felgi.

Schemat technologii EXO Plus
 

PODWÓJNIE W DÓŁ (DD)

DoubleDown (DD) to nasze rozwiązanie w zakresie obudowy do wyścigów enduro i rowerów elektrycznych. Dwie warstwy naszego lekkiego materiału karkasu 120 TPI są połączone z butylową wkładką na ścianach bocznych, aby stworzyć bardzo wytrzymałą oponę z lepszym sprzężeniem zwrotnym niż opona z karkasem Downhill. Opony DoubleDown są nieznacznie lżejsze niż ich odpowiedniki zjazdowe, ale tak naprawdę to różnica w „odczuwaniu szlaku” odróżnia je od siebie. Niektórzy kierowcy mogą preferować bardzo tłumioną jazdę zapewnianą przez oponę z karkasem Downhill.

SUPER TANDETNY (ST)

Super Tacky (ST) to specjalna mieszanka o niskim odbiciu i wysokiej przyczepności stosowana w wybranych oponach górskich.

ZJAZD (DH)

Jak sama nazwa wskazuje, opony Maxxis Downhill z karkasem są przeznaczone do ekstremalnych zastosowań we wszystkich zastosowaniach grawitacyjnych, od wyścigów zjazdowych, przez jazdę w bike parku, po jazdę swobodną i e-rowery o długim skoku. Opona Maxxis Downhill jest wykonana z dwóch warstw naszego wytrzymałego materiału karkasu 60 TPI wraz z dużą wkładką z gumy butylowej, która rozciąga się od każdej stopki do ściany bocznej. Wkładka z butylu pomaga zapobiegać spłaszczeniu, chroni obręcz przed uderzeniami i zapewnia dodatkową stabilność ściany bocznej.

SZEROKI SZLAK

Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ i profil bieżnika opony na współczesnych, szerszych obręczach. Tradycyjne opony są projektowane wokół starszych, węższych felg i mogą tworzyć zbyt kwadratowy profil opony, co prowadzi do nieoptymalnych osiągów. Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale udowodniono, że działają w zakresie od 30 do 35 mm wewnętrznej szerokości obręczy, w zależności od preferencji rowerzysty.

Opony Maxxis Wide Trial XC, są zoptymalizowane do użytku z obręczami o wewnętrznej szerokości 30 mm, ale sprawdzą się dobrze na obręczach tak wąskich jak 25 mm. Maxxis nie zaleca felg szerszych niż 30mm lub węższych niż 25mm

Schemat budowy szerokiego szlaku Maxxis na szlak, enduro i zjazd

GOTOWY DO ZASTOSOWANIA BEZDĘTKOWEGO

Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego zapewniają rowerzyście wiele korzyści: możliwość jazdy z niższym ciśnieniem powietrza, co poprawia przyczepność; niższy opór toczenia w porównaniu z oponą dętkową; i mniejsze prawdopodobieństwo spłaszczenia, ponieważ nie ma rurki. Opony Tubeless Ready są oznaczone literami „TR” na ścianie bocznej.
 
Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego muszą być montowane na obręczach kompatybilnych z oponami bezdętkowymi i wymagają użycia płynnego uszczelniacza w celu utrzymania ciśnienia. Dodatkową zaletą płynnych uszczelniaczy jest uszczelnienie małych przebić. Pamiętaj, aby regularnie sprawdzać szczeliwo i odświeżać je w razie potrzeby, ponieważ z czasem wyschnie.
 
 
Uszczelniacze w płynie powinny być stosowane wyłącznie w następujących typach opon: szosowe bezdętkowe, szytkowe i gotowe do zastosowania bezdętkowego. Użycie płynnych uszczelniaczy w każdej innej oponie Maxxis spowoduje unieważnienie gwarancji.
 
 

 

Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium