Opona Maxxis Minion DHR II 29X2,30 EXO/TR Zwijana 60TPI
Opis produktu
Opona Maxxis Minion DHR II 29X2,30 EXO/TR Zwijana 60TPI - TR-MX577
Znakomita opona do jazdy grawitacyjnej. Zaczerpnięte z modelu Minion DHF boczne klocki zostały w niej poszerzone, by zapewnić świetne wsparcie w zakrętach. Duże poprzeczne klocki w centralnej części pozwalają kontrolować hamowanie nawet na najbardziej stromych zjazdach. Opona jest dostępna w wielu różnych specyfikacjach dostosowanych do różnych stylów jazdy i potrzeb. Wybierz idealną dla siebie!
EAN | 4717784025964 |
WAGA | 851 gram |
ROZMIAR KOŁA | 29 cali |
TECHNOLOGIE | TPI 60 / Zwijana / DUAL / 29x2,3 / TR / EXO |
INFORMACJE DODATKOWE | zwijana opona do jazdy grawitacyjnej, gotowa na różne linie przejazdów; najazdowe klocki bieżnika pozwalają szybko się toczyć i wspomagają hamowanie; dwuskładnikowa mieszanka gumy; mocna wkładka EXO chroni boki opony przed przecięciami i rozdarciami; Tubeless Ready (TR) |
SZEROKOŚĆ OPONY | 2,3 |
TECHNOLOGIE | TR / EXO |
ERTRO | 58-622 |
MIESZANKA | DUAL |
STOPKA | Zwijana |
TECH EXO | EXO |
TECH TR | TR |
TPI | TPI 60 |
MINION DHR II
- Pojedyncza, podwójna mieszanka, 3C MaxxTerra, 3C MaxxGrip lub Super Tacky
- Opcje obudowy EXO, EXO+, DoubleDown (2×120 TPI), lub Downhill (2×60 TPI)
- Rozmiary Wide Trail (WT) zoptymalizowane pod kątem obręczy o wewnętrznej szerokości 35 mm
- Wybrane specyfikacje są przystosowane do zastosowania bezdętkowego (TR), potwierdź w tabeli poniżej
Kategoria: Szlak, Enduro, Zjazd
Zalecane użycie: Wszystkie warunki na szlaku
TECHNOLOGIE:
3C MAXXTERRA
Maxxis 3C MaxxTerra to pośrednia konfiguracja z potrójną mieszanką stosowaną w całej naszej linii opon górskich. Mieszanka 3C MaxxTerra zapewnia lepszą przyczepność niż 3C MaxxSpeed, ale zapewnia lepsze zużycie bieżnika i mniejszy opór toczenia niż MaxxGrip, co czyni ją idealną do jazdy po szlakach w każdych warunkach.

3C MAXXGRIP
Mieszanka 3C MaxxGrip firmy Maxxis wykorzystuje najbardziej lepką i najwolniej odbijającą się gumę, jaką oferujemy w oponach do rowerów górskich. Ta mieszanka o wysokiej przyczepności jest taka sama, jakiej używają nasi najlepsi sportowcy World Cup Downhill i Enduro World Series i jest teraz dostępna w różnych konfiguracjach karkasów, aby pokryć wszystkich rowerzystów.
- 3C MaxxGrip + obudowa EXO = Lekka jazda po szlakach w mokrych/śliskich warunkach
- 3C MaxxGrip + obudowa EXO+ = Wszechstronna jazda po szlakach na mokrej/śliskiej nawierzchni
- 3C MaxxGrip + obudowa DoubleDown = wyścigi Enduro i e-rowery
- Obudowa 3C MaxxGrip + Downhill = Wyścigi zjazdowe i e-rowery o długim skoku

EXO
EXO to odporny na przecięcia i ścieranie materiał dodawany do ścian bocznych wielu opon MTB Maxxis i szutrowych. Ta gęsto tkana tkanina jest lekka i bardzo elastyczna, dzięki czemu osiągi opony pozostają niezmienione. Wybierz EXO Protection, aby zwiększyć trwałość podczas jazdy po szutrze, XC i lekkich szlaków.
EXO+
EXO+ to średniowytrzymała ochrona przed przebiciem firmy Maxxis, odpowiednia do wszechstronnej jazdy po szlakach i lekkich rowerów elektrycznych. Zaczynamy od wytrzymałej obudowy 60 TPI, dodajemy naszą legendarną warstwę EXO chroniącą przed przebiciem na ściankach bocznych, a kończymy małą wkładką z butylu wokół stopki. Twardy karkas i materiał EXO chronią przed uszkodzeniami spowodowanymi przez kamienie i korzenie, podczas gdy wkładka butylowa chroni oponę przed przebiciem i pomaga zapobiegać uszkodzeniom felgi.

PODWÓJNIE W DÓŁ (DD)
DoubleDown (DD) to nasze rozwiązanie w zakresie obudowy do wyścigów enduro i rowerów elektrycznych. Dwie warstwy naszego lekkiego materiału karkasu 120 TPI są połączone z butylową wkładką na ścianach bocznych, aby stworzyć bardzo wytrzymałą oponę z lepszym sprzężeniem zwrotnym niż opona z karkasem Downhill. Opony DoubleDown są nieznacznie lżejsze niż ich odpowiedniki zjazdowe, ale tak naprawdę to różnica w „odczuwaniu szlaku” odróżnia je od siebie. Niektórzy kierowcy mogą preferować bardzo tłumioną jazdę zapewnianą przez oponę z karkasem Downhill.
SUPER TANDETNY (ST)
Super Tacky (ST) to specjalna mieszanka o niskim odbiciu i wysokiej przyczepności stosowana w wybranych oponach górskich.
ZJAZD (DH)
Jak sama nazwa wskazuje, opony Maxxis Downhill z karkasem są przeznaczone do ekstremalnych zastosowań we wszystkich zastosowaniach grawitacyjnych, od wyścigów zjazdowych, przez jazdę w bike parku, po jazdę swobodną i e-rowery o długim skoku. Opona Maxxis Downhill jest wykonana z dwóch warstw naszego wytrzymałego materiału karkasu 60 TPI wraz z dużą wkładką z gumy butylowej, która rozciąga się od każdej stopki do ściany bocznej. Wkładka z butylu pomaga zapobiegać spłaszczeniu, chroni obręcz przed uderzeniami i zapewnia dodatkową stabilność ściany bocznej.
SZEROKI SZLAK
Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ i profil bieżnika opony na współczesnych, szerszych obręczach. Tradycyjne opony są projektowane wokół starszych, węższych felg i mogą tworzyć zbyt kwadratowy profil opony, co prowadzi do nieoptymalnych osiągów. Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale udowodniono, że działają w zakresie od 30 do 35 mm wewnętrznej szerokości obręczy, w zależności od preferencji rowerzysty.
Opony Maxxis Wide Trial XC, są zoptymalizowane do użytku z obręczami o wewnętrznej szerokości 30 mm, ale sprawdzą się dobrze na obręczach tak wąskich jak 25 mm. Maxxis nie zaleca felg szerszych niż 30mm lub węższych niż 25mm

GOTOWY DO ZASTOSOWANIA BEZDĘTKOWEGO