Opona Maxxis DH Assegai 29X2,50 WT 2X60TPI 3CMG TR DH Zwijana
Opis produktu
Opona Maxxis DH Assegai 29X2,5 WT 2X60TPI 3CMG TR DH Zwijana
Opona DH stworzona we współpracy z legendą downhillu Gregiem Minnaarem, opromieniona sukcesami w Pucharze Świata DH oraz Enduro World Series. Wysokie klocki Maxxis Assegai pomogą Ci przemknąć przez trasę ze świetną przyczepnością w suchych warunkach, ale zapewnią też odpowiednie wsparcie na mokrych korzeniach i kamieniach. Niektóre opony sprawdzają się tylko w określonych warunkach, z Maxxis Assegai będziesz szybki niezależnie od nich.
WAGA | 1391 gram |
ROZMIAR KOŁA | 29 |
TECHNOLOGIE | TPI 60x2 / Zwijana / 3CT / DH / 29x2,5 / TR / WT |
INFORMACJE DODATKOWE | zwijana opona DH szybka w różnych warunkach; dwuwarstwowa konstrukcja DH; trzyskładnikowa mieszanka gumy 3C MaxxTerra zapewniająca znakomitą trakcję; Tubeless Ready (TR); korpus opony zoptymalizowany dla obręczy o szerokości wewnętrznej 30-35 mm (WT) |
SZEROKOŚĆ OPONY | 2,5 |
TECHNOLOGIE | TR / WT |
ERTRO | 63-622 |
MIESZANKA | 3CT |
SPEC DH | DH |
SPEC WT | WT |
STOPKA | Zwijana |
TECH TR | TR |
TPI | TPI 60x2 |
ASSEGAI
TRAIL / ENDURO / DOWNHILL - SZLAK / ENDURO / SPADEK
Opona sygnowana przez Grega Minnaara – Maxxis Assegai – zapewnia wytrwałą, przewidywalną przyczepność w całym profilu, bez względu na kąt pochylenia. Assegai może być używany z przodu iz tyłu, aby zapewnić poczucie pewności lub jako przód w połączeniu z szybciej toczącą się tylną oponą.
- Opcje podwójnej mieszanki, 3C MaxxTerra lub 3C MaxxGrip
- Opcje obudowy 60 TPI, DoubleDown (2×120 TPI) lub Downhill (2×60 TPI)
- Opcje ochrony przed przebiciem EXO lub EXO+
- Rozmiary Wide Trail (WT) są zoptymalizowane pod kątem obręczy o wewnętrznej szerokości 35 mm
- Wybrane specyfikacje są przystosowane do zastosowania bezdętkowego (TR), potwierdź w tabeli poniżej
Kategoria: Szlak, Enduro, Zjazd
Zalecane zastosowanie: Wszystkie warunki na szlaku, enduro i zjazdach
Zalecana instalacja: Przód/Tył
TECHNOLOGIE:
3C MAXXTERRA
Maxxis 3C MaxxTerra to pośrednia konfiguracja z potrójną mieszanką stosowaną w całej naszej linii opon górskich. Mieszanka 3C MaxxTerra zapewnia lepszą przyczepność niż 3C MaxxSpeed, ale zapewnia lepsze zużycie bieżnika i mniejszy opór toczenia niż MaxxGrip, co czyni ją idealną do jazdy po szlakach w każdych warunkach.
3C MAXXGRIP
Mieszanka 3C MaxxGrip firmy Maxxis wykorzystuje najbardziej lepką i najwolniej odbijającą się gumę, jaką oferujemy w oponach do rowerów górskich. Ta mieszanka o wysokiej przyczepności jest taka sama, jakiej używają nasi najlepsi sportowcy World Cup Downhill i Enduro World Series i jest teraz dostępna w różnych konfiguracjach karkasów, aby pokryć wszystkich rowerzystów.
- 3C MaxxGrip + obudowa EXO = Lekka jazda po szlakach w mokrych/śliskich warunkach
- 3C MaxxGrip + obudowa EXO+ = Wszechstronna jazda po szlakach na mokrej/śliskiej nawierzchni
- 3C MaxxGrip + obudowa DoubleDown = wyścigi Enduro i e-rowery
- Obudowa 3C MaxxGrip + Downhill = Wyścigi zjazdowe i e-rowery o długim skoku
EXO
EXO to odporny na przecięcia i ścieranie materiał dodawany do ścian bocznych wielu opon MTB Maxxis i szutrowych. Ta gęsto tkana tkanina jest lekka i bardzo elastyczna, dzięki czemu osiągi opony pozostają niezmienione. Wybierz EXO Protection, aby zwiększyć trwałość podczas jazdy po szutrze, XC i lekkich szlaków.
EXO+
EXO+ to średniowytrzymała ochrona przed przebiciem firmy Maxxis, odpowiednia do wszechstronnej jazdy po szlakach i lekkich rowerów elektrycznych. Zaczynamy od wytrzymałej obudowy 60 TPI, dodajemy naszą legendarną warstwę EXO chroniącą przed przebiciem na ściankach bocznych, a kończymy małą wkładką z butylu wokół stopki. Twardy karkas i materiał EXO chronią przed uszkodzeniami spowodowanymi przez kamienie i korzenie, podczas gdy wkładka butylowa chroni oponę przed przebiciem i pomaga zapobiegać uszkodzeniom felgi.
PODWÓJNIE W DÓŁ (DD)
DoubleDown (DD) to nasze rozwiązanie w zakresie obudowy do wyścigów enduro i rowerów elektrycznych. Dwie warstwy naszego lekkiego materiału karkasu 120 TPI są połączone z butylową wkładką na ścianach bocznych, aby stworzyć bardzo wytrzymałą oponę z lepszym sprzężeniem zwrotnym niż opona z karkasem Downhill. Opony DoubleDown są nieznacznie lżejsze niż ich odpowiedniki zjazdowe, ale tak naprawdę to różnica w „odczuwaniu szlaku” odróżnia je od siebie. Niektórzy kierowcy mogą preferować bardzo tłumioną jazdę zapewnianą przez oponę z karkasem Downhill.
ZJAZD (DH)
Jak sama nazwa wskazuje, opony Maxxis Downhill z karkasem są przeznaczone do ekstremalnych zastosowań we wszystkich zastosowaniach grawitacyjnych, od wyścigów zjazdowych, przez jazdę w bike parku, po jazdę swobodną i e-rowery o długim skoku. Opona Maxxis Downhill jest wykonana z dwóch warstw naszego wytrzymałego materiału karkasu 60 TPI wraz z dużą wkładką z gumy butylowej, która rozciąga się od każdej stopki do ściany bocznej. Wkładka z butylu pomaga zapobiegać spłaszczeniu, chroni obręcz przed uderzeniami i zapewnia dodatkową stabilność ściany bocznej.
SZEROKI SZLAK
Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ i profil bieżnika opony na współczesnych, szerszych obręczach. Tradycyjne opony są projektowane wokół starszych, węższych felg i mogą tworzyć zbyt kwadratowy profil opony, co prowadzi do nieoptymalnych osiągów. Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale udowodniono, że działają w zakresie od 30 do 35 mm wewnętrznej szerokości obręczy, w zależności od preferencji rowerzysty.
Opony Maxxis Wide Trial XC, są zoptymalizowane do użytku z obręczami o wewnętrznej szerokości 30 mm, ale sprawdzą się dobrze na obręczach tak wąskich jak 25 mm. Maxxis nie zaleca felg szerszych niż 30mm lub węższych niż 25mm
GOTOWY DO ZASTOSOWANIA BEZDĘTKOWEGO
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.