Gogle Uvex Craxx OTG FM White Mat
Opis produktu
Gogle Uvex Craxx OTG FM White Mat S3
GOGLE PRZYSTOSOWANE DLA OSÓB NOSZĄCYCH OKULARY Z SZYBAMI LUSTRZANYMI
Nowoczesne, kolorowe, przystosowane dla osób noszących okulary. Gogle te sprawdzą się zarówno dla narciarzy oraz snowboardzistów. Dzięki swej barwnej kolorystce wyróżnią użytkowników tego modelu na stoku. Powłoka Supravision, chroni przed parowaniem,nie zmieniając przy tym jakości optycznej szkieł. Model z podwójnymi, cylindrycznymi szybami lustrzanymi- full mirror. Ponadto pojedyncza, welurowa pianka, membrana klimatyczna oraz antypoślizgowy silikon na gumie sprawiają, że gogle te są niezwykle komfortowe w codziennym użytkowaniu. Craxx OTG FM dostępne są w trzech wersjach kolorystycznych. Wyprodukowane w Niemczech.
Wśród głównych zalet modelu Craxx OTG FM należy wymienić:
-
Zapewniają 100% ochrony przed UVA, UVB, UVC
-
Supravision - chroniąca przed parowaniem powłoka, która nie zmienia jakości optycznej szkieł
-
Pasek gogli wyposażony w dodatkowe zabezpieczenie antypoślizgowe, zapobiegające przemieszczaniu się gogli w trakcie używania z kaskiem
-
Podwójne, cylindryczne szyby
-
Pojedyncza, welurowa pianka, która wyściela wewnętrzną część gogli, niezwykle delikatna w dotyku
-
Membrana klimatyczna- wodoszczelna, wiatroszczelna, oddychająca membrana, zatrzymuje wilgoć i śnieg na zewnątrz
-
OTG- dla osób noszących okulary korekcyjne
Kolor[Kod produktu:
- 55/1/629/1026 - white mat z szybą mirror silver/ lasergold lite (S3) przepuszczalność światła 8-18%
Chroniąca przed parowaniem powłoka, która nie zmienia jakości optycznej szkieł.
Filtry UV zawarte w soczewkach zapewniają 100% ochronę oczu, blokując szkodliwe promieniowanie do 400nm. Wszystkie szyby chronią przed szkodliwymi promieniami UVA, UVB i UVC, zgodnie z nazwą marki: uv-ex = ultraviolet excluded/promieniowanie wykluczone.
Modele odpowiednie dla osób noszących okulary korekcyjne.
Modele odpowiednie dla osób noszących okulary korekcyjne.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.